Συμμετοχή σε Eμπορικές Εκθέσεις στο Εξωτερικό: O Ενδεδειγμένος τρόπος προβολής & προώθησης της κάθε επιχείρησης του Νεκτάριου Γ. Σπηλιόπουλου
Αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη πρόκληση σήμερα για όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης και μεγέθους, είναι η εξωστρέφεια.
Αποτελεί μονόδρομο για την επιβίωσή τους αλλά και την γενικότερη έξοδο της χώρας μας από την παρατεταμένη οικονομική κρίση.
Το δόγμα “Παράγω & Εξάγω” θα πρέπει να αποτελέσει το σταθερό οικονομικό μοντέλο όλων των ελληνικών επιχειρήσεων για τις επόμενες δεκαετίες.
Βασικό “εργαλείο” στη ζητούμενη και επιδιωκόμενη εξωστρέφεια και άρα στην διεκδίκηση από την πίτα των πωλήσεων διεθνώς, αποτελεί η συμμετοχή της κάθε επιχείρησης σε διεθνείς Εμπορικές Εκθέσεις.
Ευκαιρίες συμμετοχής σε Εκθέσεις που διεξάγονται κάθε χρόνο σε πολλές γεωγραφικές περιοχές/χώρες ανά τον κόσμο, υπάρχουν για όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις και για κάθε κλάδο δραστηριοποίησης και η επιλογή τους εξαρτάται κυρίως από το Στρατηγικό Πλάνο ανάπτυξης πωλήσεων που έχει θέσει η κάθε επιχείρηση.
Οι Εμπορικές Εκθέσεις αποτελούν μία μοναδική ευκαιρία για την επιχείρηση σας, έτσι ώστε:
– Να διατηρήσετε στενή & διαρκή επαφή με τους υφιστάμενους πελάτες σας
– Να δημιουργήσετε νέο πελατολόγιο, αυξάνοντας έτσι τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης σας
– Να αναζητήσετε με τον πιο πρόσφορο τρόπο αντιπροσώπους ή εισαγωγείς των προϊόντων σας σε άλλες χώρες/αγορές-στόχους
– Να λάβετε όλη την σχετική πληροφόρηση για τεχνολογικές εξελίξεις στην παραγωγή, επεξεργασία, τυποποίηση, διάθεση των προϊόντων της επιχείρησης σας
Πριν αποφασίσετε να γίνετε εκθέτης σε μία Εμπορική Έκθεση, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε επακριβώς ποιος θα είναι ο ρόλος σας εκεί και κυρίως πως θα επωφεληθείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από την εν λόγω συμμετοχή σας.
Λάβετε λοιπόν όλη την σχετική πληροφόρηση-γνώση και δημιουργείστε το δικό σας Εκθεσιακό Σχέδιο Δράσης, με συγκεκριμένο προϋπολογισμό και σχεδιασμό όλων των ενεργειών που πρέπει να προγραμματιστούν:
- Πριν την διεξαγωγή της Έκθεσης
(Έγκαιρη εξασφάλιση του περιπτέρου/stand, επιλογή του προσωπικού της επιχείρησης που θα συμμετάσχει σε αυτή, δημιουργία του κατάλληλου προωθητικού/διαφημιστικού υλικού, κτλ.)
- Κατά την διάρκεια διεξαγωγής της Έκθεσης
(Επικοινωνία με υφιστάμενους & νέους πελάτες, δημιουργία λίστας επαφών μελλοντικών πελατών, προβολή-προώθηση των προϊόντων της επιχείρησης, κτλ.)
- Μετά την ολοκλήρωση της Έκθεσης
(Γενικός απολογισμός, Συστηματικές ενέργειες επικοινωνίας με όλους τους εν δυνάμει ενδιαφερόμενους/μελλοντικούς πελάτες που σας επισκέφθηκαν στο περίπτερο σας, κτλ.)
Σύμφωνα με τον Peter Drucker, Αυστριακό γκουρού του Management, oι επιχειρήσεις για να μπορέσουν να αναπτυχθούν και να μεγαλουργήσουν, χρειάζονται παράλληλα 4 διαφορετικούς τύπους ανθρώπων:
α) τον άνθρωπο της σκέψης
β) τον άνθρωπο της δράσης
γ) τον κοινωνικό άνθρωπο
δ) τον άνθρωπο της πρώτης γραμμής
Μην αφήνετε τίποτα στην τύχη!
Διαμορφώστε την επόμενη ημέρα για την επιχείρησή σας, τολμήστε, κάντε το παραπάνω βήμα για την εξωστρέφεια και την διεθνοποίηση της.
ΒΕng/MEng CE, MSc Project Management, MBA Business Management, εξειδικευμένος Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, με μεγάλη εμπειρία στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση σεμιναρίων & εκπαιδευτικών προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας και Εξαγωγών
“Ευεπιχειρείν”
«ΕΞΑΓΩΓΕΣ στην Πράξη για Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις»
– Γιατί να εξάγω τα προϊόντα μου;
– Πόσο έτοιμος είμαι να εξάγω;
– Όλα τα βήματα για να Εξάγω: Από την αποθήκη μου … μέχρι τα ράφια των διεθνών αγορών