Ενώ τα τελευταία χρόνια, η προώθηση και αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών έχουν αλλάξει σημαντικά, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές, οι Εμπορικές Εκθέσεις παραμένουν ακόμα και σήμερα, ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία του παραδοσιακού Marketing, για την προσέγγιση και την επικοινωνία με την αγορά-στόχο.
Γιατί;
Γιατί οι εκθέσεις παρέχουν την ευκαιρία μιας άμεσης επαφής με ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς, μέσα σε λίγες μόνο μέρες.
Γιατί οι δυνητικοί πελάτες αλλά και ο ανταγωνισμός (το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης και της προσφοράς, δηλαδή), συγκεντρώνονται και συστεγάζονται μέσα σε μερικά τετραγωνικά.
Γιατί με τη σωστή επαγγελματική οργάνωση τους, έχουν το πλεονέκτημα πιο στοχευμένης και αποτελεσματικής προβολής με πιο οικονομικό κόστος, εφόσον βέβαια υπάρξει έγκαιρος σχεδιασμός τους .
Οι Εμπορικές Εκθέσεις (Trade Shows ή Trade Fairs) έχουν ως βασικό σκοπό την
- μεγιστοποίηση της εξωστρέφειας κάθε συμμετέχουσας επιχείρησης,
- την αύξηση των πωλήσεων και
- την εξασφάλιση τακτικών και πιστών πελατών μεσοπρόθεσμα
και οφείλουμε να τις έχουμε στις πρώτες θέσεις της πολιτικής Marketing που επιλέγουμε για την βελτίωση και ανάπτυξη της επιχείρησης μας.
Το Σαββάτο 21/01/2017 κοντά μας στο Divani Palace Acropolis Hotel, ο εισηγητής κ. Σπηλιόπουλος Νεκτάριος, σε ένα 6ωρο εξειδικευμένο διαδραστικό σεμινάριο με θέμα:
«ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ – Οδηγός για αποτελεσματική παρουσία»
Βήμα προς Βήμα ο Σχεδιασμός και η Οργάνωση της συμμετοχής σε Εκθέσεις σε Ελλάδα και Εξωτερικό
Το 6ωρο Διαδραστικό σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Επιχειρηματίες στον κλάδο της μεταποίησης-τυποποίησης πάσης φύσεως προϊόντων
- Βιομηχάνους – Βιοτέχνες
- Στελέχη επιχειρήσεων
- Χονδρεμπόρους
- Εισαγωγείς – Εξαγωγείς
- Αγρότες-Παραγωγούς
- Ομάδες Παραγωγών, Clusters, Αγροτικούς Συνεταιρισμούς, ΚΟΙΝΣΕΠ
Μέσω του 6ωρο σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να:
- Επιλέξουν από μόνοι τους με ευκολία τις πλέον κατάλληλες εμπορικές εκθέσεις για την συμμετοχή της επιχείρησης τους (σε ετήσια βάση)
- Προετοιμάσουν με τον καλύτερο τρόπο την συμμετοχή της επιχείρησής τους σε εμπορικές εκθέσεις στην Ελλάδα ή/και το εξωτερικό
- Να καταρτίσουν με σαφήνεια τον προϋπολογισμό συμμετοχής της επιχείρησής τους στις εκθέσεις που έχουν επιλέξει
- Να καθορίσουν τους στόχους της συμμετοχής της επιχείρησής τους στις επιλεγμένες εκθέσεις και ως εξής:
-
- Η εξεύρεση νέων πελατών
- Η αναζήτηση αντιπροσώπων, διακινητών, εισαγωγέων, πελατών λιανικής
- Η είσοδος σε μια νέα διεθνή αγορά
- Η τοποθέτηση ενός νέου προϊόντος στην προϊοντική γκάμα της επιχείρησης
- Η ενίσχυση της πιστότητας των πελατών τους
- Η βελτίωση της θέσης της επιχείρησής τους στην αγορά
- Η προβολή-διαφήμιση-προώθηση των προϊόντων της επιχείρησης
- Η έρευνα αγοράς για στοχευμένες χώρες/αγορές-στόχους
- Η παρακολούθηση& χρησιμοποίηση τεχνολογικών εξελίξεων στην παραγωγή, συσκευασία, διάθεση των προϊόντων της επιχείρησης
- Η αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης (κυρίως σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα)
Δείτε αναλυτικά εδώ…
Εισηγητής: κ. Σπηλιόπουλος Νεκτάριος |
ΒΕng/MEng Civil Engineer, MSc Project Management, MBA Business Management, εξειδικευμένος Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, με μεγάλη εμπειρία στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση σεμιναρίων & εκπαιδευτικών προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας και Εξαγωγών
*Ειδική τιμή για ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ*
Πληροφορίες & Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Fax: 211-4110533
Email: info@euepixeirein.gr – Site: www.euepixeirein.gr