ACROPOLIS HILL HOTELΜΟΥΣΩΝ 7 - ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ
Events 37.9669619 23.72332110000002
Τεχνικές Έξυπνου ΠΩΛΗΤΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Πελάτη
Ακρίβος Χριστόδουλος
PhD in Business Administration – Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing
Ημερομηνία & ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου: |
- ΠΕΜΠΤΗ 19/05/2016 (16:00-22:00) – Διάρκεια: 6 ώρες
- Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
- Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
- Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
- Ελεύθερους Επαγγελματίες
- Νομικούς και Ιατρούς
- Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών
Το 6ωρο διαδραστικό πρόγραμμα στοχεύει
- στη σύνδεση των επιτυχημένων τεχνικών πώλησης με την ψυχολογία του πελάτη έτσι ώστε να αυξάνεται η ικανοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών και κατά συνέπεια ο όγκος των πωλήσεων και ο βαθμός πίστης του πελάτη στην επιχείρηση.
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν
- αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων
- λαμβάνοντας υπόψη και
επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή
- Αναπτύσσουν πρωτοβουλίες που αυξάνουν την πιθανότητα επιτυχίας των πωλήσεων
- Αναγνωρίζουν τα κίνητρα των πελατών για την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων
- Διαχειρίζονται και κατευθύνουν τα συναισθήματα και τη στάση του πελάτη απέναντι στην αγορά του προϊόντος
- Γνωρίζουν τις σκέψεις του πελάτη σε συγκεκριμένες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες
- Προσδιορίζουν την προσωπικότητα του πελάτη και Ανιχνεύουν τις ανάγκες του
- Επηρεάζουν την αντίληψη του πελάτη για αύξηση της προσφερόμενης αξίας και της παρακίνησης του πελάτη
- Διοικούν τις αναδυόμενες συγκρούσεις και τα παράπονα των πελατών
- Υιοθετούν καλές πρακτικές για την αντιμετώπιση του Επιθετικού Πελάτη
- Κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο τα ψυχολογικά στοιχεία επηρεάζουν την απόφαση του πελάτη (ατομικά και ομαδικά) για την αγορά του προϊόντος
- Επικοινωνούν με τρόπο που αυξάνει τους πιστούς πελάτες και τις πολλαπλασιαστικές πωλήσεις.
- Πετυχαίνουν Αύξηση των Πωλήσεων και Βελτίωση των Σχέσεων με τους Πελάτες
Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα: |
- Power Point
- Case studies
- Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
- Παρουσίαση και συζήτηση
- Παιχνίδια ρόλων
Εκπαιδευτικές Ενότητες Σεμιναρίου: |
- Η τέχνη του πωλητή
- Τεχνικές ανίχνευσης κινήτρων των πελατών
- Εργαστήρι εφαρμογής των αρχών επιτυχημένης πώλησης και αυτοαξιολόγηση
- Η ψυχολογία του πελάτη ως κοινωνικό, ιστορικό και οικονομικό φαινόμενο
- Οικονομική κρίση και ψυχολογία πελάτη
- Περιεχόμενο της εξυπηρέτησης του πελάτη
- Διοίκηση της διεπαφής με τον πελάτη
- Μορφές αγοραστικής συμπεριφοράς
- Γνωσιακή λειτουργία του πελάτη – ABC
- Επηρεασμός του πελάτη
- Παρακίνηση και προσωπικότητα του πελάτη
- Κίνητρα αγοράς
- Η αλυσίδα: ποιότητας εξυπηρέτησης, αξίας, ικανοποίησης και δημιουργίας πιστών πελατών
- Μέσα προβολής ως μέσα επηρεασμού των πωλήσεων
- Αντίληψη και προσοχή
- Διαχείριση της στάσης των πελατών – πειθώ και συμπεριφορά
- Διοίκηση συγκρούσεων και παραπόνων
- Η ζώνη ανοχής στην εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των παραπόνων πελατών
- Τρόποι αξιοποίησης παραπόνων πελατών και διοίκηση ολικής ποιότητας
- Η διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά: ατομικά και ομαδικά π.χ. μέσα στην οικογένεια
- Διοίκηση των συναισθημάτων μετά την πώληση
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί: | - Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή βιβλίου (με σημειώσεις τους Εισηγητή)
- Βεβαίωση Παρακολούθησης!
|
Ημερομηνία & Ώρες Σεμιναρίου: | - ΠΕΜΠΤΗ 19/05/2016 (16:00-22:00) – Διάρκεια 6 ώρες
|
Τόπος διεξαγωγής: | Acropolis Hill Hotel, Μουσών 7, Φιλοπάππου – Ακρόπολη – Αθήνα (κοντά σε μετρό – στάση Ακρόπολης) |
Coffee break: | Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου παρέχεται coffee break & light snack |
| |
Αξία Σεμιναρίου: | 115€ /ανά συμμετοχή (απαλλαγή Φ.Π.Α.) |
| - ΠΑΡΟΧΗ: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν
|
| ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή συμμετοχής* *(απαραίτητη κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή πάσο αντίστοιχα) |
| - ΠΑΡΟΧΗ: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν
|
Early bird offer-Ειδική τιμή 95€ (από 115€) έως τις 12/05/2016 – Απαραίτητη έγκαιρη δήλωση συμμετοχής & κατάθεση |
*Οι παροχές (2+3η συμμετοχή Δωρεάν) και η Early Bird ΔΕΝ συνδυάζονται! |
ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: | Απαραίτητη έγκαιρη κράτηση θέσης/συμπλήρωση αίτησης συμμετοχής Online |
Ληκτική ημέρα δήλωσης: | Τελευταία ημέρα δήλωσης συμμετοχής & κατάθεσης έως τις 17/05/2016 |
Τρόπος πληρωμής: | ΜΟΝΟ με κατάθεση σε Τράπεζα |
| |
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24% | Ληκτική ημέρα υποβολής μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24% έως τις 12/05/2016 |
*Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής για λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση |
Ακολουθήστε το link για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την επιδότηση προγραμμάτων μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24% |
| |
Πληροφορίες – Εγγραφές: | Υπεύθυνη επικοινωνίας: Χρύσα Σωτηράκη |
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341 |
Fax: 211-4110533 |
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr |
Site: www.euepixeirein.gr |
| |
Τραπεζικοί λογαριασμοί ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ: | EUROBANK Aρ. Λογαριασμού 0026-0455-08-0200200680 |
IBAN: GR5102604550000080200200680 |
|
ΕΘΝΙΚΗ Aρ. Λογαριασμού 623/440014-33 |
ΙΒΑΝ: GR63 0110 6230 0000 6234 4001 433 |
|
ΠΕΙΡΑΙΩΣ Αρ. Λογαριασμού 5052-062750-594 |
ΙΒΑΝ: GR48 0172 0520 0050 5206 2750 594 |
*Στις μεταφορές ή καταθέσεις τυχόν τραπεζικά έξοδα βαρύνουν τον εντολέα και όχι την εταιρία μας. |
Τι είπαν συμμετέχοντες που παρακολούθησαν το σεμινάριο:
✎ «Πολύ καλό σεμινάριο !» Ευθ. Κουβελος
✎ «Εξαιρετική οργάνωση σεμιναρίου. Πολύ καλός Εισηγητής και Θεματολογία» Ελένη Παπαμιχάλη