ΠΟΤΕ: ΤΡΙΤΗ 09/11/2021 (16:00-21:00) – 5 ώρες
Euepixeirein Webinar – εκπαίδευση μέσω της εφαρμογής Zoom.
Με Εισηγητή τον κ. Καλαμαρά Νικόλαο
Απευθύνεται σε:
• Λογιστές, Φοροτεχνικούς,
• Προϊσταμένους & Στελέχη Επιχειρήσεων,
• Υπεύθυνους Φορολογικής παρακολούθησης Επιχειρήσεων
• Οικονομικούς Συμβούλους Επιχειρήσεων,
• Ελ. Επαγγελματίες,
• Νέους Λογιστές
Θεματολογία Προγράμματος:
Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά σε όλα τα ειδικά θέματα που αφορούν τη λειτουργία του ΦΠΑ σχετικά με τις συναλλαγές με το εξωτερικό καθώς και την τήρηση των ηλεκτρονικών βιβλίων για τις συναλλαγές αυτές.
Πιο συγκεκριμένα , θα γίνει αναφορά:
- Στη συμπλήρωση του εντύπου Φ.Π.Α (Έντυπο Φ.2) σχετικά με τις ενδοκοινοτικές αποκτήσεις και τις ενδοκοινοτικές λήψεις υπηρεσιών με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στη συμπλήρωση του εντύπου Φ.Π.Α (Έντυπο Φ.2) σχετικά με τις εισαγωγές αγαθών από Τρίτη χώρα καθώς και τη λήψη υπηρεσιών από Τρίτη χώρα.
- Σε θέματα τριγωνικών – τετραγωνικών – αλυσιδωτών συναλλαγών καθώς και ορισμών φορολογικών αντιπροσώπων για την σωστή απόδοση του Φ.Π.Α
- Σε όλες τις αλλαγές που έχουν γίνει από 01/07/2021 σχετικά με τις πωλήσεις αγαθών από απόσταση και τη θυρίδα O.S.S (One Stop Shop) με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στις περιπτώσεις των παρεκκλίσεων του Άρθρου 14 του Κώδικα Φ.Π.Α και στον τρόπο συμπλήρωσης των δηλώσεων του Φ.Π.Α (Έντυπο Φ.2) για τις περιπτώσεις αυτές με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στην καταχώρηση του φακέλου εισαγωγής στην πλατφόρμα My Data με πρακτική εφαρμογή.
- Στον χαρακτηρισμό των Τ.Π.Υ των εκτελωνιστών που θα διαβιβάζονται από τις εισαγωγικές επιχειρήσεις στα ηλεκτρονικά βιβλία.
- Στον πίνακα των αιτιών εξαιρέσεων του Φ.Π.Α στην πλατφόρμα της My Data σχετικά με τις εισαγωγές και ενδοκοινοτικές αποκτήσεις.
- Στην κατάρτιση των ανακεφαλαιωτικών πινάκων και των εντύπων Intrastat για τις ενδοκοινοτικές αποκτήσεις αγαθών και λήψης υπηρεσιών.
- Στον τρόπο καταχώρησης στην πλατφόρμα My Data των εξαγωγών καθώς και των ενδοκοινοτικών παραδόσεων με παραδείγματα και εφαρμογές, με αναφορά σε όλα τα άρθρα απαλλαγών.
Επίλυση Ερωτημάτων:
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν σχετικά θέματα. – Παραδείγματα για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων!
• Εισηγητής: κ. Καλαμαράς Νικόλαος,
Λογιστής, Φοροτεχνικός, Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου και Σύμβουλος επιχειρήσεων σε λογιστικά, φορολογικά & εξειδικευμένα θέματα. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΕΚΕΠΙΣ με πολυετή διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:
- Power Point
- Παραδείγματα
ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
49€/ συμμετοχή
WEBINAR: Η εκπαίδευση πραγματοποιείται μέσω της εφαρμογής Zoom.
Kράτηση θέσης και ολοκλήρωση συμμετοχής (με σχετική κατάθεση με αιτιολογία το όνομά σας/τίτλο εταιρίας) έως και 08/11/2021
ΕΓΚΥΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ θεωρείται η συμμετοχή εφόσον:
- Συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα συμμετοχής
- Μας στείλετε το παραστατικό της κατάθεσης του ποσού συμμετοχής στο email: info@euepixeirein.gr
Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας, θα σας σταλεί το link με το οποίο θα συνδεθείτε στο σεμινάριο.
Αποστολή απόδειξης/τιμολογίου: Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου θα λάβετε το τιμολόγιο ή απόδειξη στα στοιχεία που έχετε δηλώσει μέσω email καθώς και τη βεβαίωση παρακολούθησης και το υλικό του σεμιναρίου.
Παροχή Ευεπιχειρείν, για Γραφεία, Εταιρίες: Για το αυτό webinar της αυτής ημερομηνίας, με δεύτερη συμμετοχή, έκπτωση στην 2η συμμετοχή (όχι στην συνολική τιμή), 20%.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: |
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Email: info@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr
Τραπεζικοί Λογαριασμοί ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ: |
EUROBANK |
Aρ. Λογαριασμού 0026-0455-08-0200200680 και IBAN: GR5102604550000080200200680 |
ΕΘΝΙΚΗ |
Aρ. Λογαριασμού 623/440014-33 και ΙΒΑΝ: GR63 0110 6230 0000 6234 4001 433 |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ |
Αρ. Λογαριασμού 5052-062750-594 και ΙΒΑΝ: GR48 0172 0520 0050 5206 2750 594 |
Τρόπος πληρωμής: ΜΟΝΟ με κατάθεση |
Στις μεταφορές ή καταθέσεις τυχόν τραπεζικά έξοδα βαρύνουν τον εντολέα και όχι την εταιρία μας. |