ΠΟΤΕ: ΤΡΙΤΗ 09/03/2021 (15:00-21:00) – 6 ώρες
Euepixeirein Webinar – εκπαίδευση μέσω της εφαρμογής Zoom.
Με Εισηγητές τον κ. Καλαμαρά Νικόλαο και τον κ. Τσίτσο Γεώργιο
Απευθύνεται σε:
- Λογιστές, Φοροτεχνικούς
- Προϊσταμένους & Στελέχη Τμημάτων Οικονομικής Δ/νσης και Λογιστηρίων, Τμημάτων Εξαγωγών και Τιμολόγησης
- Επιχειρηματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις από απόσταση ή επιθυμούν να ασχοληθούν και
- Φοιτητές
Σκοπός και Θεματολογία Προγράμματος:
Α’ ενότητα με τον εισηγητή κ. Καλαμαρά Νικόλαο (5 ώρες)
Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στις πωλήσεις αγαθών αλλά και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου.
Πιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά:
- Στις πωλήσεις αγαθών από ελληνική επιχείρηση υποκείμενη στο ΦΠΑ σε άλλο Κράτος Μέλος προς μη υποκείμενο (ιδιώτες κλπ.) με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στα φορολογικά στοιχεία – αρχεία που θα πρέπει να εκδοθούν όταν γίνονται τέτοιες πωλήσεις καθώς και στον χρόνο έκδοσής τους.
- Στις πωλήσεις αγαθών από Ελληνική Επιχείρηση υποκείμενη στο ΦΠΑ σε Τρίτη Χώρα και προς μη υποκείμενο (ιδιώτες κλπ.) με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στα φορολογικά στοιχεία – αρχεία που θα πρέπει να εκδίδονται όταν γίνονται τέτοιες πωλήσεις, στο χρόνο έκδοσής τους και στις υποβολές διασαφήσεων εξαγωγών μέσω του συστήματος ICIS NET. Επίσης θα γίνει αναφορά και στις απλουστευμένες τελωνειακές διασαφήσεις καθώς και στην διαδικασία αποστολής ταχυδρομικών αντικειμένων.
- Στα όρια των πωλήσεων από απόσταση που κρίνουν τον τόπο φορολογίας του ΦΠΑ καθώς και στις διαδικασίες που ακολουθούνται όταν τα όρια ξεπερνιούνται.
- Στη παροχή υπηρεσιών από απόσταση και στον Τόπο Φορολογίας ως προς τον ΦΠΑ με παραδείγματα και Εφαρμογές.
- Στον τόπο Παροχής υπηρεσιών (άρθρο 14 Ν 2859/00) στις περιπτώσεις (Β 2 Β) με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Συμπλήρωση όλων των Κωδικών του Εντύπου Φ2 (ΦΠΑ) που αφορούν στις πωλήσεις από απόσταση με παραδείγματα και εφαρμογές.
- Στις πωλήσεις e-shop προς μη υποκείμενους στον ΦΠΑ που είναι εγκατεστημένοι στο Ηνωμένο Βασίλειο με παραδείγματα και εφαρμογές.
Β’ ενότητα – με τον εισηγητή κ. Τσίτσο Γεώργιο της MyConnection (1 ώρα)
«Ε-SHOP: Βασικά Σημεία Διαχείρισης και Προώθησης αυτών»
- Oι πλατφόρμες που υπάρχουν και ποια πλατφόρμα είναι ιδανική για την επιχείρηση μου.
- Οι προδιαγραφές που πρέπει να έχει το κάθε eshop.
- Εργαλεία που θα βοηθήσουν στην διαχείριση του eshop.
- Τι πρέπει να ελέγξω πριν συνεργαστώ με κάποιο Agency / Freelancer για την δημιουργία ή διαχείριση του eshop.
- Τρόποι διαφήμισης προώθησης eshop.
Επίλυση Ερωτημάτων:
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν σχετικά θέματα. – Παραδείγματα για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων!
• Εισηγητής: κ. Καλαμαράς Νικόλαος,
Λογιστής, Φοροτεχνικός, Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου και Σύμβουλος επιχειρήσεων σε λογιστικά, φορολογικά & εξειδικευμένα θέματα. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΕΚΕΠΙΣ με πολυετή διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων.
• Εισηγητής: κ. Τσίτσος Γεώργιος, CEO της εταιρίας MyConnection με εμπειρία στο χώρο του Marketing. Δημιουργός της MyConnection, πλατφόρμας σύνδεσης καταναλωτή με την τοπική αγορά. Το MyConnection είναι ο πρώτος ολοκληρωμένος διαδικτυακός καταναλωτικός οδηγός που δημιουργήθηκε με πολύ μεράκι και τις τελευταίες τεχνολογικές προδιαγραφές, ώστε να προσφέρει στους καταναλωτές, στα τοπικά καταστήματα και στις επιχειρήσεις, σύγχρονες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:
- Power Point
- Παραδείγματα
ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
60€/ συμμετοχή
WEBINAR: Η εκπαίδευση πραγματοποιείται μέσω της εφαρμογής Zoom.
Kράτηση θέσης και ολοκλήρωση συμμετοχής (με σχετική κατάθεση με αιτιολογία το όνομά σας/τίτλο εταιρίας) έως και 05/03/2021
ΕΓΚΥΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ θεωρείται η συμμετοχή εφόσον:
- Συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα συμμετοχής
- Μας στείλετε το παραστατικό της κατάθεσης του ποσού συμμετοχής στο email: info@euepixeirein.gr
Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας, θα σας σταλεί το link με το οποίο θα συνδεθείτε στο σεμινάριο.
Αποστολή απόδειξης/τιμολογίου: Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου θα λάβετε το τιμολόγιο ή απόδειξη στα στοιχεία που έχετε δηλώσει μέσω email καθώς και τη βεβαίωση παρακολούθησης και το υλικό του σεμιναρίου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: |
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Email: info@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr
Τραπεζικοί Λογαριασμοί ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ: |
EUROBANK |
Aρ. Λογαριασμού 0026-0455-08-0200200680 και IBAN: GR5102604550000080200200680 |
ΕΘΝΙΚΗ |
Aρ. Λογαριασμού 623/440014-33 και ΙΒΑΝ: GR63 0110 6230 0000 6234 4001 433 |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ |
Αρ. Λογαριασμού 5052-062750-594 και ΙΒΑΝ: GR48 0172 0520 0050 5206 2750 594 |
Τρόπος πληρωμής: ΜΟΝΟ με κατάθεση |
Στις μεταφορές ή καταθέσεις τυχόν τραπεζικά έξοδα βαρύνουν τον εντολέα και όχι την εταιρία μας. |