Αιτίες τηλεφωνικών αποτυχιών
- ‘Όταν δεν χρησιμοποιείτε τη συνταγή AIDA (Attention, Interest, Desire, Action) = Προσοχή, Ενδιαφέρον, Επιθυμία, Δράση
- Η έλλειψη ξεκάθαρων στόχων και προετοιμασίας
- Κονσερβαρισμένη και μη δημιουργική παρουσίαση. {Όταν βαριέστε εσείς οι ίδιοι την παρουσίαση σας, πως θεωρείτε ό,τι θα τη θεωρήσει ενδιαφέρουσα ο αγοραστής/πελάτης σας;}
- Έλλειψη πειθούς, υποκίνησης, χειρισμού και διαπραγμάτευσης στα σημεία που απαιτείται
- Έλλειψη προσοχής (από μεριάς σας)
- Προσπάθεια επίτευξης πώλησης μέσω του τηλεφώνου. Αυτό πρέπει να το αποφεύγετε στο πρώτο τηλεφώνημα, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο για το κλείσιμο συνάντησης.
- Υπερβολική σπατάλη του τηλεφωνικού χρόνου, κυρίως σε ένα ψυχρό τηλεφώνημα. Κατά μέσο όρο ένα τέτοιο τηλεφώνημα ΔΕΝ πρέπει να διαρκεί άνω των 3 λεπτών (ένας χρόνος επαρκής για το κλείσιμο ενός ραντεβού).
- Έλλειψη χαμόγελου όταν μιλάτε (μη ξεχνάτε το χαμόγελο γίνεται αντιληπτό ακόμα και αν δεν σας βλέπει ο ακροατής/πελάτης σας)
- Αρνητική προσέγγιση (θετική διάθεση από μεριάς σας, μη «περνάτε» την άσχημη διάθεση σας μέσω της φωνής σας)
- Προσπάθεια να κάνετε πάρα πολλά την ίδια στιγμή (μην απασχολείτε το μυαλό σας με άλλες ενέργειες παράλληλα, εκείνη τη στιγμή πρέπει να είσαστε προσηλωμένοι στο συγκεκριμένο στόχο, το κλείσιμο του ραντεβού)
- Μη τροποποίηση της φωνής (μια ουδέτερη φωνή, χωρίς αυξομειώσεις είναι και αδιάφορη. “Χρωματίστε” τη φωνή σας ανάλογε με τα λεγόμενα σας, θα προκαλέσει περισσότερο ενδιαφέρον στον ακροατή/πελάτη σας)
- Έλλειψη ελέγχου συζήτησης (μη ξεχνάτε ότι έχετε τηλεφωνήσει για ένα συγκεκριμένο θέμα, μην αφήσετε τον ακροατή σας ή και τον εαυτό σας να παρασυρθεί εκτός του συγκεκριμένου θέματος άσκοπα)
- Έλλειψη ευγένειας (προσοχή!)
Συμβουλές του Πάτρικ Έλλις
👉 Δείτε προτεινόμενα ΑΡΘΡΑ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
👉 Κατάρτιση και Εξειδίκευση για απαιτητικούς ενδιαφερόμενους (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)