Ώρα για Revenue Management ή αλλιώς Yield Management.
Όταν πριν από 25 χρόνια η εταιρεία American Airlines ξεκίνησε πρώτη να προσφέρει ελαστικές τιμές προκειμένου να ανταγωνιστεί μικρότερες σε μέγεθος και οικονομικότερες αεροπορικές εταιρείες, ξεκινούσε αυτό που έφτασε σήμερα να θεωρείτε μία ολόκληρη επιστήμη, να διδάσκεται σε πολλά πανεπιστήμια και να βρίσκει εφαρμογή σε χιλιάδες εταιρείες διαφόρων ειδικεύσεων. Το Revenue Management ή Yield Management!
Ο κοινά χρησιμοποιούμενος και ευρέως αποδεκτός ορισμός του Revenue Management ή Yield Management είναι: ‘Μία σειρά τεχνικών για την αύξηση των εσόδων μίας επιχείρησης μέσω της πώλησης του κατάλληλου προϊόντος ή της κατάλληλης υπηρεσίας, στον κατάλληλο πελάτη, στην κατάλληλη χρονική στιγμή για την κατάλληλη τιμή.’
Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, είναι επιτακτική η εφαρμογή των αρχών του Revenue Management ή Yield Management, ειδικά στις ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. Οι λόγοι είναι προφανείς: ο ανταγωνισμός – εσωτερικός και εξωτερικός – έχει αυξηθεί δραματικά, το ξενοδοχειακό προϊόν δεν είναι αποθηκεύσιμο – ένα απούλητο δωμάτιο είναι ένα ‘χαμένο’ δωμάτιο – και φυσικά η οικονομική κρίση που πλήττει την χώρα μας επιδεινώνει την όλη κατάσταση.
Το Revenue Management ή Yield Management λοιπόν έρχεται για να προσφέρει τις λύσεις εκείνες που θα δώσουν στις επιχειρήσεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και υποστήριξη σε θέματα τα οποία ακόμα και σήμερα θεωρούνται από πολλούς επιχειρηματίες στην Ελλάδα, ως μη χρήζοντα βοηθείας. Και αυτό συμβαίνει φυσικά διότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες επιλέγουν την ‘εμπειρική’ διοίκηση και όχι την τεχνοκρατική, αγνοώντας την εξέλιξη και την πρόοδο στις τεχνικές ανάλυσης και πρόβλεψης πωλήσεων και γενικότερα την σημασία του Revenue Management ή αλλιώς Yield Management στην αύξηση του κέρδους.
Το Revenue Management ή Yield Management όμως μπορεί να συνεισφέρει εξίσου καλά και στην μείωση εξόδων μίας επιχείρησης, μέσω της μελέτης όλων των κέντρων κόστους, και με απτά και κατανοητά δεδομένα, να προτείνει λύσεις και ενέργειες οι οποίες θα έχουν άμεσα και ορατά αποτελέσματα, στην ‘τσέπη του επιχειρηματία’.
πηγή πηγή marketme.gr
Στην Ελλάδα έφτασε η ώρα της οικονομικής κρίσης!
Στα ξενοδοχεία έφτασε η ώρα για Revenue Management ή αλλιώς Yield Management!
Δείτε ακόμη:
• YIELD Management Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων
Γνωρίστε τα μυστικά του Yield Management και μάθετε πως μπορεί να συμβάλλει στην Αύξηση της Κερδοφορίας της Επιχείρησής σας!
• ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ και ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ Επιχειρήσεις… Λογιστική και Φορολογική αντιμετώπιση
Φορολογικά και Λογιστικά θέματα που απασχολούν καθημερινά τις Ξενοδοχειακές και Τουριστικές επιχειρήσεις με παραδείγματα για την κατανόηση των θεμάτων.
• ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ στην Πράξη… Εφαρμόστε Αποτελεσματικές Τεχνικές
Κοιτάμε ή βλέπουμε; Ακούμε ή ακροαζόμαστε;
Μιλάμε εκφωνώντας προσωπικούς μονολόγους ή επικοινωνούμε;
Προσπαθούμε να επιβάλουμε τη θέση μας ή διαπραγματευόμαστε;
Ικανοποιώντας το δεύτερο μέρος των «ή» διαδικασιών, σε συνδυασμό με τη γνώση και την εφαρμογή τεχνικών υλοποίησης, ανακαλύπτουμε κοινά συμφέροντα και θέτουμε ισχυρά θεμέλια για την ικανοποίηση των δικών μας αναγκών αλλά και των συνδιαλεγόμενων μαζί μας, ώστε οι συμφωνίες να καταστούν υλοποιήσιμες και ανθεκτικές στον χρόνο.
👉 Δείτε προτεινόμενα ΑΡΘΡΑ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
👉 Κατάρτιση και Εξειδίκευση για απαιτητικούς ενδιαφερόμενους (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
👉 Για Λογιστές και όχι μόνο… (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)