Η Ευεπιχειρείν διοργανώνει
2 Εξειδικευμένα Διαδραστικά Προγράμματα Διαπραγματεύσεων και Πωλήσεων
τον Μάιο στην Αθήνα
Α) ΔΕΝ λαμβάνετε ό,τι Αξίζετε αλλά ό,τι ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΣΤΕ ! (17 Μαΐου 2016)
Διαδραστικό 7ωρο Πρόγραμμα Διαπραγματεύσεων
Βελτιώστε τις Διαπραγματευτικές σας Ικανότητες!
Σκοπός του σεμιναρίου:
- Να γνωρίσετε τιςΤεχνικές και τις Στρατηγικές της Διαπραγμάτευσης,
- Να κατανοήσετε τιςΜεθόδους Εφαρμογής των διαπραγματεύσεων και
- ΝαΑσκηθείτε στην Εφαρμογή τους
Αν νομίζετε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι μπλόφα και καυχήματα… Σκεφτείτε το ξανά! Σύμφωνα με την Rony Ross, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλο της Panorama Software, έναν πάροχο business intelligence software με 1.600 πελάτες σε 30 χώρες, το μυστικό στις επιτυχημένες διαπραγματεύσεις είναι να αφήνετε εκτός εξίσωσης το ‘εγώ’ σας.
Ναι η ζωή έχει εξελιχθεί σε ένα συνεχές παιχνίδι διαπραγμάτευσης και εσείς οφείλετε να αποκτήσετε τις απαραίτητες Γνώσεις και Δεξιότητες Διαπραγματεύσεων, για να έχετε το πλεονέκτημα καθημερινής εφαρμογής τους σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο.
Και μη ξεχνάτε τι είπε ο Robert Louis Stevenson
«Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο»
Εισηγητής: κος Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας, Eισηγητής – Εκπαιδευτής σε φορείς και επιχειρήσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εισηγητής στο πρόγραμμα κατάρτισης “Diploma In Negotiation” του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και εκπαιδευτής στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α).
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν:
- Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή βιβλίου (με σημειώσεις τους Εισηγητή κ. Κωνσταντακόπουλου Α.)
- ΒΙΒΛΙΟ «ΠΕΤΥΧΑΙΝΩΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ»
FISHER ROGER, URY WILLIAM, PATTON BRUCE ( Ξενόγλωσσος τίτλος GETTING TO YES – Εκδόσεις Καστανιώτη – Σελίδες 238 – έκδοση 2002)
Β) Τεχνικές Έξυπνου ΠΩΛΗΤΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Πελάτη (19 Μαΐου 2016)
Διαδραστικό 6ωρο πρόγραμμα Πωλήσεων
Στοχεύει: στη σύνδεση των επιτυχημένων τεχνικών πώλησης με την ψυχολογία του πελάτη έτσι ώστε να αυξάνεται η ικανοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών και κατά συνέπεια ο όγκος των πωλήσεων και ο βαθμός πίστης του πελάτη στην επιχείρηση.
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν
αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων λαμβάνοντας υπόψη και επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων
Εισηγητής: κ. Ακρίβος Χριστόδουλος, PhD in Business Administration – Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing
Πληροφορίες για συμμετοχή στα σεμινάρια:
• Παροχή στις 2 συμμετοχές + 3η Δωρεάν
• Άνεργοι – Φοιτητές: Ειδική τιμή συμμετοχής + Παροχή στις 2 συμμετοχές + 3η ΔΩΡΕΑΝ
- Early bird offer-Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση-κατάθεση
- Απαραίτητη έγκαιρη κράτηση θέσης = Ολιγομελή τμήματα
Πληροφορίες:
Χρύσα Σωτηράκη
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211-4110533 & 210-6147341
Fax: 211-4110533
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr