Τα brands είναι οι άνθρωποι και οι άνθρωποι είναι τα brands, η TOMS το γνωρίζει (Ioannis Ofakoglou)
Χθες το βράδυ περπατούσαμε με φίλους στα στενά της Κέρκυρας και κάποια στιγμή το βλέμμα μας έπεσε σε μια βιτρίνα που ήταν γεμάτη με εσπαντρίγιες TOMS. Στιλάτες, με ωραίους χρωματικούς συνδυασμούς, χαμηλό κόστος και άνετες.
Καθίσαμε αρκετή ώρα και συζητήσαμε για την αργεντίνικη εταιρία και τα προϊόντα αλλά αυτό μου έκανε εντύπωση είναι ότι στη συνέχεια επικεντρωθήκαμε στις ενέργειες που κάνει η εταιρία πέραν από την παραγωγή και προώθηση των προϊόντων. Μια κοπέλα ανέφερε ότι κάθε παπούτσι που αγοράζεις από την TOMS η εταιρία κατασκευάζει ένα άλλο και το στέλνει στα παιδιά της Αφρικής. Ένα από τα παιδιά της παρέας είπε δίχως δεύτερη σκέψη “Αν είναι έτσι τότε να αγοράσουμε ένα ζευγάρι”.
Σήμερα το πρωί μπήκα στη σελίδα της TOMS για να διαβάσω λεπτομέρειες για τις ενέργειες τις εταιρίας. Με τη πρώτη είσοδο στο site το κυρίαρχο μήνυμα της εταιρίας:
WE ARE IN BUSINESS TO CHANGE PEOPLES LIVES
It’s a big job, and we don’t do it alone. With our costumers and Giving Partners we ‘re transforming everyday purchases into a force for good around the world One for One.
Ένα παπούτσι πουλάνε ένα παπούτσι δωρίζουν στα παιδιά που τα έχουν πραγματική ανάγκη και φυσικά οι προσπάθειες τους δεν σταματούν εδώ. Προσφέρουν δουλειά στους καλλιτέχνες της Αϊτής “Haiti Artist Collective” οι οποίοι σχεδιάζουν συλλεκτικά παπούτσια TOMS, προσφέρουν καθαρό νερό “TOMS x Charity water” σε χώρες που δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο νερό και καθημερινά αναζητούν νέους τρόπους να προσφέρουν στην κοινωνία.
Με τη δύναμη της σχέσης που δημιουργεί η εταιρία με τους πελάτες της ανά τον κόσμο, έχει μετατρέψει κάτι που ξεκίνησε ως εταιρία σε μαζικό κίνημα που ξεπερνά τη δύναμη και τα σύνορα ενός οργανισμού. Η TOMS συνεργάζεται με τους πελάτες της, ζητά τη συμμετοχή τους, μιλάει καθημερινά μαζί τους, τους δίνει πρόσβαση στην οργάνωση των φιλανθρωπικών ενεργειών και μαζί βοηθούν τους ανθρώπους να βελτιώσουν τη ζωή τους.
Τι λέτε η πραγματική αξία βρίσκεται στις εσπαντρίγιες και τα γυαλιά ηλίου της εταιρίας ή στην συνέργεια της με τους πελάτες της; Έχουν καλή πρόθεση, θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο, έχουν την αποδοχή της κοινωνίας μαζί συν-δημιουργούν κοινές αξίες. Ο Brian Solis αναφέρει στο τελευταίο του βιβλίο ότι “Ζούμε σε μια εποχή στην οποία τα brands είναι οι άνθρωποι και οι άνθρωποι είναι τα brands”.
Μετά από αυτά που διαβάσατε για την TOMS θα αγοράσετε ένα ζευγάρι εσπαντρίγιες;
ΠΗΓΉ http://ioannisofakoglou.gr/
ΔΕΙΤΕ τις προτάσεις μας…
• ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ στην Πράξη… Εφαρμόστε Αποτελεσματικές Τεχνικές
με τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα
• ΓΛΩΣΣΑ ΣΩΜΑΤΟΣ… Λεκτική και Μη Λεκτική επικοινωνία
με τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα
• ΤΕΧΝΙΚΕΣ Έξυπνου Πωλητή…Re-brand your Sales brand
με τον κ. Ζεϊμπέκη Νεκτάριο