Αν διαβάσετε τις παρακάτω Τεχνικές Πωλήσεων θα χάσετε την παιδική σας αθωότητα και θα καταλαβαίνετε ακριβώς, πότε και με ποιο τρόπο, ένας έμπειρος πωλητής θέλει να σας προωθήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αλλά και πως να προσαρμόζεστε εσείς όταν θέλετε να πουλήσετε κάτι. Ό,τι θα διαβάσετε είναι βασισμένο πάνω σε δοκιμασμένες τεχνικές πωλήσεων και τις χρησιμοποιούν πολύ δυνατοί πωλητές του χώρου. Και φυσικά είναι Greece – Proof.
Authority
Δηλώνει το πόσο σχετικός και γνώστης του αντικειμένου που εμπορεύεται είναι ο πωλητής. Π.x. αν κάποιος φίλος μου θέλει να αγοράσει υπολογιστή ή να φτιάξει ένα site θα ρωτήσει πρώτα εμένα καθώς αναγνωρίζει το «Authority» μου πάνω στην πληροφορική. Είναι πολύ πιο πιθανόν να αγοράσετε ένα προϊόν από κάποιον που εμπιστεύεστε τις γνώσεις του πάνω στο αντικείμενο.
Προβατοσύνη
Η προβατοσύνη είναι μια από της λέξεις που εφευρίσκω ανά καιρούς. Και αναφέρεται στην κοινωνική εγκυρότητα ενός προϊόντος. Είναι γεγονός ότι ο κόσμος αποτελείται από 1% ηγέτες και 99% ακόλουθους. Το 99% των ανθρώπων είναι απλά ανίκανοι να κάνουν την πρώτη κίνηση σε κάτι άρα δεν μπορούν να πάρουν μια απόφαση να αγοράσουν κάτι αν δεν το έχει αγοράσει ήδη κάποιος άλλος. Στα sites μου χρησιμοποιώ την προβατοσύνη εκτενώς. Ένα παράδειγμα είναι το πόσα άτομα είναι online. Ενώ sites όπως το facebook έχουν φτιαχτεί πάνω στην προβατοσύνη. Είναι πραγματικά μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές πωλήσεων.
Χρονικός Εκβιασμός
Ίσως η πιο κοινή τεχνική πωλήσεων. Αλλά μόνο και μόνο επειδή πετυχαίνει σχεδόν πάντα. Είναι το πολύ απλό «Εκμεταλλευτείτε αυτή την προσφορά τώρα, γιατί ο αριθμός είναι περιορισμένος….blah blah blah…». Προσωπικά δεν την χρησιμοποιώ αυτή την τεχνική γιατί την θεωρώ κάπως ανήθικη. Αλλά στο μέλλον μπορεί να αλλάξω γνώμη.
Ευκαιρία, όχι Πώληση
Επίσης πολύ κοινή τεχνική αλλά οι περισσότεροι πωλητές δεν ξέρουν πως να την χρησιμοποιήσουν. Έστω ότι έχεις ένα blog, καλή ώρα mostweb.gr και θες να πουλήσεις ένα «Γεύμα για 2 άτομα» σε ένα καλό εστιατόριο. Δεν γράφεις «Απίστευτη Ευκαιρία», «Φοβερή προσφορά» κτλ. είναι σαν να λες στην κοπέλα που τα έχετε 2 βδομάδες ότι την αγαπάς. Θα φοβηθεί και θα φύγει. Πρέπει να είσαι όσο πιο cool γίνεται. Είχα ποστάρει πριν από 2-3 μήνες στο facebook ένα link που έλεγε «Για τους καλοφαγάδες όπως εγώ…» που ήταν για ένα «Γεύμα για 2 άτομα» και ακόμα βγάζω λεφτά. Και το απίστευτο είναι ότι η προσφορά αυτή δεν ισχύει πλέον αλλά η φράση που χρησιμοποίησα ήταν super-cool-have-to-click.
Visualization
Πολύ σημαντική τεχνική και μπορείς να έχεις μεγάλη εξέλιξη. Όταν πουλάς ένα προϊόν πρέπει να κάνεις τον άλλο να φανταστεί πως θα ήταν αλλά κυρίως και πως θα ένιωθε αν αυτό το προϊόν ήταν δικό του. Αυτό υπάρχει παντού γύρω μας και έχουμε μπει όλοι μας σε αυτή την διαδικασία. Σκεφτείτε τα προϊόντα γυναικείας ομορφιάς, όπου κάθε ευτραφής γυναίκα πιστεύει ότι αν αγοράσει το concealer της Loreal θα περνάει σαν δίδυμη αδερφή της Jessica Alba. Δεν φταίει όμως η ευτραφής γυναίκα για αυτό αλλά η εξαιρετική τεχνική πωλήσεων που λέγεται «Visualization». Ακόμα και εγώ που αδυνατώ να χρησιμοποιήσω την φαντασία μου έχω φέρει πολλές φορές στο μυαλό μου πως θα ήταν να οδηγούσα μια F1.
Όποιος διάβασε μέχρι εδώ σημαίνει ότι έχει μάθει πολύ σημαντικές πληροφορίες για το πως να χρησιμοποιήσει τις παραπάνω τεχνικές πάνω στην ψυχολογία του αγοραστή.
Remember, with great power comes great responsibility.
πηγή www.mostweb.gr
👉 Δείτε προτεινόμενα ΑΡΘΡΑ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
👉 Κατάρτιση και Εξειδίκευση για απαιτητικούς ενδιαφερόμενους (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)
👉 ΤΕΧΝΙΚΕΣ Έξυπνου Πωλητή…Re-brand your Sales brand